2007/02/13

hmm..

Veebruari kolmeteistkümnes päev..
Olin eile ü-he ukse kaugusel riietusruumi leidmisest.. täna tuli välja.. aga selle ukse peal on taanikeelne suurte tähtedega tekst, mis teadmatutele tundub umbes "ÄRA TULE! SAAD SURMA!".. ja eile asjatasid selle ukse ees umbes kolm suurt meest.. Hea: täna ma tean, kus saan riideid vahetada.. homse päeva üks väljakutsetest on see, et leida üles ruum, kust saab puhtaid riideid tagasi.. (peame iga päeva lõpus kasutatud riided pessu saatma ja hommikul uued selga panema.. et bakterid ei leviks..).. valju häälega ei tohi rääkida, et Ida-Euroopast oleme, muidu äkki käsivad antiseptikus supelda (; aga üldiselt on siin levinud arvamus, et Eesti on kuskil Saksamaa kõrval..hih..

Tegelikult on täna nii, et ma olin pärast praksi nii kutupiilu ja magasin jälle õhtupooliku maha.. aga kuna ma ennast tublisti lugemismaterjaliga varustasin, tuleb nüüd sellega tegelema hakata.. mis mu vaesed silmad selle peale ütlevad?? ekraan helendab ja kiri on hägune ja tekst on keeruline ja.. üldse kärss on kärnas ja maa on külmand (: Kõige selle tõttu üritan täna põhiauru lugemise mitte kirjutamise peale kulutada..

Siiski.. Päev punktides:
  • mina sain täna, pärast tunnelistes ja liftides orienteerumist (hea Hannega koos), varjuna järgneda füsiole geriaatrilises osakonnas (ilma hea Hanneta).. selline vaikne naine oli seal füsioks, kes arvas, et ma olen hirmus tark, kui soovitasin tal ratastoolil käsitoe ära võtta ja siis seda tegingi, et vanal-vanal-vanal insuldihaigel tädil oleks kergem voodisse siirduda.. hmm.. kunagi ei ole veel kõik niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii aeglane ja rahulik olnud.. kaks tundi ja kaks ja veerand patsienti.. ja harjutusi tegi see vaikne füsio hirmus vähe.. ja aaaaaaaaaeeeeeeeeeggggggggglllllllllaaaaaaaaassssssssseeeeeeeeelllllllllttttttttt.. ning selle geriaatrilise osakonna FT vahendid on umbes samal tasemel, mis meil siin Eestis..ratastoolgi koduselt sinisest vakstust ja TerapiMaster on samasugune, käsijalgrattad ka..
  • hooldustegevus see-eest on siin aga hoopis teine teema.. hooldajad käivad patseinte pesemas, ise samal ajal.. hmm.. vilistades.. lauldes.. nalja tehes ja nakkavalt naerdes.. siuke sigrimigri.. ja patsiendid samal ajal tukuvad voodi kõrval olevates puust käetugedega tugitoolides.. vähemalt keegi ei riidle kellegagi nagu meil.. võib-olla nad viisakad, kui uued näod vaatavad..
  • Priit käis nakkusosakonnas, kus füsio oli jutukas ja aeg ei läinud aeglaselt ning kust ta suutis meile tekitada homseks esimese patsiendi, keda peame hindama ja vaatama.. räägib teine inglise keelt.. aga omab sealjuures ka HIV-i.. Priit oli aga lahkelt nõus teda minuga jagama ja ütles seda muidugi nööritõmbajatele ka.. hmm.. nüüd ma natuke kardan..
  • mina sain endale artikleid otsida.. olin nagu janune kaevul pärast ma-ei-tea-kui-mitut-päeva põuda.. igal juhul on nüüd nii, et artikleid, mida oleks lugea vaja on.. hmm.. palju.. ja tuleb juurde.. kes need õiged küll välja valiks.. hmm..
  • lõunapaus oli tänagi informatiivne.. sõbrapäeva Taanimaal üldiselt ei tähistata (liiga usa), verivorsti süüakse magustoiduks kaneeli ja ma-ei-tea-millega-veel, jõulud on kalkunite nahka pistmiseks, taanlastele meeldib, et naistepäeval naistele lilli tuuakse, istumine EI TEE mu sääre tagumistele lihastele head.. hmm.. vihm ning selles lendamine asfalti kohal põrutab jalgu küll.. katseeksitusmeetod seegi kord.. taanlased on oma mustast leivast täiesti rõngas.. (ega see just halb ei ole)..
  • Priit saadab kodust mulle sõnumi "Tule koju, toit on valmis :)".. hih.. mõni kohe ei taha, et ma targaks saaks.. hmm..
  • tikud on otsas! kuidas saab küünlad põlema, kui tikke ei ole? hmm..

Tehke sõpradele pai! Öelge, et nad on kallid! Nautige oma toredaid sõpru! Täna ja homme ja järgmistel päevadel..

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tahtsin lihtsalt öelda, et HIV ei lenda. Kui sa nüüd hoolega mõtled, siis ükski tunnustatud levikuteedest pole füsioteraapia ka. Ära liiga palju muretse.
pssss. emme tervitab sõbrapäeva puhul.

Anonüümne ütles ...

toredat sõbrapäeva sulle sinna üle mere maale. ole tubli