2007/02/07

plaanid on selleks, et..

Veebruari seitsmes päev..
Täna ongi rahvusvaheline rattakummardamise päev! Ilma nendeta oleks me päev ehk ootamatult tühise pöörde võtnud, kuid nüüd on siiski siia natuke miskit puhuda (: Au ja kiitus inimesele, kes ratta leiutas!

Eilne päev lõppes muide filmiga.. Kui ühte filmi vaadata umbes miljonindat korda, siis hakkab nägema väga vahvaid detaile.. hästi tore (:

Tänane päev algas sellega, et mu väike mögafon hakkas laua peal hüppama, täpselt niimoodi nagu keegi helistaks. Ja helistaski! Kell oli 6.41 (: Nüüdseks on selgunud, et lukustamata klahvid mängisid ennekuulmatu ja harvajuhtuva vabadusega oskuslikult numbrivalimise mängu (: Täitsa minu maailma moodi päeva algus. Peaasi, et igav ei hakkaks!

Muide, vaatamata hüppavale telefonipoisile laua peal, magasin oma rekordilise une ja ärkasin pärast Priitu. Pole kunagi varem juhtunud. Päev iseenesest tõotas tulla huvitav, sest olime oma kohaliku sõbraga kokku leppinud, et läheme pärastlõunal kohaliku maa kunsti vaatama. Juhtus aga nii, et Mette (meie tore taani sõber) ei saanud kahjuks tulla ja tema sms ei jõudnud mulle kohale! Niisiis ootasime viisakalt tema teate saabumist, et siis maailma avastama minna, aga mida ei olnud, seda ei olnudki.. ja ei tulnud ka.. Järjekordselt olime väga vaprad ja otsustasime, et lähme ise ja otsime kunsti üles (: (mulle tundub, et me üldse oleme hirmus vapraks siin olles muutunud.. Vapper Hiir, hoia alt, meie tuleme!)

Nii vahva on rattaga sõita! Kõik, kes ei ole proovinud, tehke seda kindlasti! Eriti hea tundmustekompoti retsept: 1.kõnni pikki, pikki, pikki vahemaid, kasutades oma armsaid sünnilt kaasa antud kepsjalgu, kõnni kohe mitu päeva järjest ja kindlasti ära unusta, et jalutuskäigu sihtpunkt võiks asuda mäe otsas 2. osta väga palju raha eest pilet bussi/rongi/trammi/trolli/muu taolise ühistranspordivahendi peale saamise lunastamiseks ning kogu sõidu aeg proovi keskenduda sellele, kui palju raha sa just natuke aega tagasi ära andsid; sõida kohta, kus jagatakse jalgrattaid. 3. avasta oma ratta meeldivaid ja vähem meeldivaid omadusi, saa temaga sõbraks, tee paar proovitiiru (näiteks tee kindlaks, kas tal on käsipidur töötab või kas talle meeldib pöörata rohkem kui 90 kraadi..) 4. võta ette esimene pikem reis, näiteks sõida tagasi sinna, kust alustasid varemmainitud ühistranspordiga; õnnelikult sihtpunkti jõudnud, tunned juba esimesi positiivse tundmustekompoti aimdusi kehas ringi sibamas 5. pühi kastepiisad sadulalt ja võta ette teekond, mis varemalt sai läbitud ustava kondimootori abiga. 6. positiivsete tundmuste kompott sinu organismis suureneb võrdeliselt pedaalipööretega (:

Kunsti juurde jõudsime kahjuks natuke hilja selleks, et seda seekord nautima asuda (eriti pidades silmas seda, et projekt "Kadri ja kunstivaatamine" võtab tunduvalt rohkem aega, kui pea samasisuline projekt "teised inimesed ja kunstivaatamine"). Nupukamad said juba aru, et eelmises jutus kuulsust kogunud Asjalikkus oli seegi kord end kaasa pakkinud. Nii iseseisev on ta meil (: Vähe nukrad sellepärast, et parasjagu käimasoleva infoühiskonna viperused meie plaanitud kunstinautlemise edasi lükkasid, astusime sisse muusikalaenutusse. Vahva koht!

Tuleb välja, et meie reis on täis pisikesi auhinnamänge. Tänane oli pealkirjastatud umbes nii "see, kes leiab üles kunsti näitamise koha, saab auhinnaks.. POSTKONTORI" Meie lõppenud nädala jalutuskäikude finaaldestinatsioon, mis tundus eriti kättesaamatuna ses toredas linnas, seisis kogu oma hiilguses meie ees. Ikka on tore auhindu saada (: Marsruudil Odense-Tallinn-muu koht Eestis lendavad postituvid ei pea nüüd igal juhul koondamist kartma.

Uksed on selleks, et neist sisse minna. Väikeste armsate poodide usted on selleks, et neist sisse piiluda.. ja pärast seda sisse minna. Selles poes, mida meie külastasime, olid äraütlemata toredad postkaardid ja eriti stiilsed väikesed peeglid! Me ei ostnud midagi. Veel (;

Nüüd me hakkasime mängima mängu, kus olime ratastega pildistajad Odenses, kes üritavad üles leida maja number 20 Odense ülikooli kliiniku territooriumil. Priidul tuli see pildistamise osa mängust paremini välja, aga rattaga sõitsin mina ka ja pilti tegin ikkagi.. kiusu pärast (: Avastasime nii palju ilusaid kohti. Andsime eriti paksudele partidele teed. Kadri ronis mööda puud üles. Vahepeal olime jalakäijad, vahepeal orienteerujad. Vaatasime eriti asjalike nägudega number 20 maja suurtest akendest sisse. Täna veel ei olnud hirmus (esmaspäeval on kindlasti korraks hirmsam.. nimelt seal saame kokku oma juhendaja ja kahe kaaspraktiseerijaga.

Ja loomaaia leidsime ka üles. Me isegi ei otsinud seda veel (: Usinad rosinad oleme. Ja usinatel rosinatel lastakse natuke läbi traataia kaameleid ka piiluda!

Priit ostis veel ühe tee, et meil kapis ikka valikut oleks. Ja mingeid lutsukaid ostis ka, kummalegi paki, et kurgukähedus välja koliks.. mina sain mõlemad pakid endale (tema maitsemeelele oli lutsutustulemus liig mis liig.. ja minus on ikkagi nüüd mehisust vaata, et ülegi (: )